20100812

Hemma från stan... :)

Bilder från dagen:





PIC 1: Allt man kom hem med!
PIC 2: Jaa.... allt jag hade med hem från stan!
PIC 3: Strumpisar och tights, det betalade mamsen!
PIC 4: Spetsbodyn jag köpte, REA i Lindex, 7€
PIC 5: Mamma bjöd oss alla på café och jag valde hallon-isdricka och gräddwiener(heter det så?).

Jepp, mitt "hemliga uppdrag" som jag skrev om i förra inlägget var att gå till Wi-Box och fråga om sommarjobb till nästa sommar, men hon sa att det var för sent! O.o
Sedan gick jag till bokhandeln och fråga, men där måste man vara arton.... :(
Efter det bjöd mamma mig och syskonen på café, som jag redan skrev, sedan blev det lite shopping. Och efter det till gamelmommo :) Där fick vi glasskaka och hallonsaft, gosh va mycket sött det har blivit redan, och klockan är bara, nästan 15.00.. Då har du hört det mesta! Tjing tjong ballong kallsong! (=Hejdå) xP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar